eVročanje dokumentov velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, pri tem velja, da se fizične osebe lahko v sistem eVročanja vključijo prostovoljno, in sicer z vložitvijo pristopne izjave.
Finančna uprava RS (FURS) namreč postopoma širi nabor dokumentov, ki jih zavezancem vroča elektronsko in sicer preko sistema eDavki. Po novem bodo na ta način vročali tudi inšpekcijske odločbe.
Trenutno velja ustaljena praksa, ko so bili elektronsko vročeni dokumenti, ki so kreirani v zalednih sistemih, kar pomeni, da se izdajajo množično za več zavezancev hkrati in se v celoti nanašajo na posamezno področje oziroma vrste davkov (npr. obvestila o pobotih, opomini, sklepi o izvršbi, različna obvestila in potrdila ter odločbe o odmeri davka na vodna plovila, NUSZ itd.), so razložili na FURS.
Po novem pa FURS izdaja obsežnejši nabor dokumentov v elektronski obliki preko Sistema eDavkov. Celoten seznam dokumentov, ki jih davčni organ vroča po elektronski poti, je objavljen dostopen na spletni strani FURS.
Spremembe pridejo v veljavo s 3. majem
Prelomni datum od katerega dalje bo Finančna uprava RS začela elektronsko vročati tudi dokumente, izdane v postopkih davčnega nadzora, torej inšpekcijske odločbe, je 3. maj 2017.
Seveda pa ne bo ostalo le pri elektronsko vloženih inšpekcijskih odločbah, temveč, se bodo na ta način vročali tudi nekateri drugi dokumenti, ki jih v upravnem postopku izdajajo individualno, in se lahko nanašajo na različne vrste davkov, carin oziroma drugih dajatev. Posledično se bo bistveno povečalo število in predvsem raznolikost elektronsko vročenih dokumentov.
V kolikor boste v kakršnikoli dilemi v zvezi z elektronskim vročanjem odločb, se lahko obrnete na nas.
Za potencialna vprašanja in pomoč, smo vam vedno na voljo.
Vaša ekipa Kalikonto!
Foto: Pixabay
KALIKONTO d.o.o.
LJUBLJANA, Ul. Ambrožiča Novljana 5
CELJE, Mariborska 68